Oikaisu

24.8. 10:43

Valkeakosken Sanomien verkkosivuilla 19.8. ja printtilehdessä 22.8.2022 julkaistussa päiväkoteja käsitelleessä jutussa oli virhe. Printtilehden etusivun kuvan ja verkkojutun toisen kuvan kuvatekstiin oli virheellisesti kirjoitettu henkilön nimeksi Sara Kuusitalo. Oikeasti hänen nimensä on Sara Uusitalo.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos