Pirkanmaa osti lähes 50 000 eurolla brändäystä hyvinvointi­alueelle – Tätä saatiin

Pirkanmaan hyvinvointialueelle on nyt luotu logo, värit ja mielikuvat, joita hyvinvointialueen halutaan herättävän. Kysyimme, eikö julkisissa palveluissa riitä asiakkaita ilman brändäystäkin?

Tampereen yliopistollisen sairaalan Taysin brändi ei katoa uudistuksessa vaan säilyy hyvinvointialueen brändin yhteydessä. Viestintäjohtaja Elina Kinnusen mukaan brändi tunnettu ja hyvämaineinen ja näkyy myös sairaaloiden arkkitehtuurissa.

31.7. 6:00

Pirkanmaalaisten on lupa odottaa uuden hyvinvointialueensa olevan rohkea, lämmin, mutkaton, luumunpunainen ja valoisa. Alue ottaa elokuun aikana käyttöön visuaalisen ilmeen, jonka on tarkoitus olla paljon muutakin kuin pelkkä logo.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos