”Seikoista on käyty myös sisäistä keskustelua” – Näin Valkeakosken kaupunki vastaa matkailumarkkinointia ruotineeseen kolumniin

Markkinointisihteeri Riina Syrjäsen mukaan Valkeakosken kaupungin painettu kaupunkiesite on suunnattu kerralla monelle eri kohderyhmälle, koska se on kustannustehokasta. Kuvituskuva Lepänkorvan puistosta keväältä 2020.

29.4. 9:17

VASTAUS. Viitaten Nella Keski-Ojan kirjoittamaan kolumniin Valkeakosken kaupungin matkailumarkkinoinnista:

Kiitos Valkeakosken Sanomille kiinnostuksesta kaupungin matkailumarkkinointia kohtaan. Palaute on tärkeätä ja on hyvä, että aiheesta keskustellaan. Kuten kolumnissa todetaan, kaupungin markkinointi tekee vuosittain painetun kaupunkiesitteen, jossa tuodaan esille Valkeakoskea niin matkailijan, tänne muuttavan sekä kaupungin asukkaiden iloksi ja hyödyksi. Keski-Oja kirjoittaa viestin kaupunkiesitteessä olevan sekava ja toivoo selkeämpää markkinointia, joka profiloituisi eri markkinoinnin kohderyhmiin.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos