Oikaisu - Elämänmeno - Valkeakosken Sanomat

Oikaisu

10.12.2021 10:22

Valkeakosken Sanomien painetussa lehdessä 9. joulukuuta sivulla A13 julkaistussa lehden päätoimittajien luettelossa oli virhe. Vuosina 1931–1933 päätoimittajana toimi opettaja Jafet Palomäki, ei Peltomäki.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos